Sunday, 17 April 2011

Tasha Bahaya

Macam kimak lah dia ni. Memang bahaya lah hang ni. Walaweh, semua jantan kau nak hadap. Pelacur ke. Aku boleh terima lah klau nak ckp hang ni cantik ke lawa ke. Okay lah. Tapi hampeh wa cakap lu. Muka bahan kapok. Apahal lah zaman sekarang ni dah beza sangat? zzzZZzz. Bosan lah aku dengan manusia mcm kau. Macam dah tak ada kerja lain yedaakk?

Kalut kalut tak ada perkataan dah aku boleh cakap. Sumpah perangai macam celaka. Tak ada apa yang boleh bagi kat kau ni, boleh bagi kaki. Nanti apa pun tak boleh.
Susah pulak kann.

Please click
http://www.facebook.com/photos.php?id=100000698491446

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete