Thursday 28 April 2011

Julian Didi

Tak habis cerita pasal perempuan. Naik bosan aku kimak. Pasal dia pulak, sibuk kacau bf orang. Sibuk comment2, benda tak penting pun padahaaaalll. Aku tak kenal pun dari pelusuk mana dia datang. Tak thu minah ni stay kat mana. Kira mcm aku tak amik peduli pun pasal minah ni, harap kawan-kawan aku je cerita pasal dia

Pantang dia ni, add semua orang nak jadi stalker. Nak dapat nama Stalker paling hebat barangkali. Tak kisah lah berapa juta orang pun kenal dia, famous mana pun dia ni, aku tak amik thu lngsung.

Naik muak jugak aku dengar cerita dia. Last-last terjadi lah blog bertitle 'Julian Didi'. Siapa-siapa yang kenal dia mengatakan bahawa dia baik, siapa yang tak puas hati sangat-sangat, siapa yang nak backup dia sila tinggalkan komen okay tak? Kalau tak okay boleh go die.

Julian didi teruskanlah menjadi stalker yang paling hebat. Go baby Go!

Ni:
http://www.facebook.com/miss.DIDI.n.CASABLANCAS

No comments:

Post a Comment